K 5. 4. 2023 uplynulo 8 týdnů, kdy se uživatelé mohli registrovat na nový způsob přihlašování přes Plus4U.
Od dnešního dne se na přihlašovací stránce zobrazuje možnost přihlášení pouze přes Plus4U.
Uživatelé, kteří se nezaregistrovali se tedy do systému nepřihlásí a je potřeba jim zaslat pozvánku.
Pozvánku zašlete přes menu lidé žáci/rodiče/zaměstnanci zakliknutím okénka před jménem osoby > Přístup do Edookitu > Poslat pozvánku pro přístup do Edookitu přes Plus4U.
Návody na registraci najdete zde:
Návod na registraci - zaměstnanec
Návod na registraci - rodič, žák
K dispozici je technická podpora Plus4U, která je připravena řešit požadavky spojené s registrací a prvotním přihlášením 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a to na kontaktech
Pro nové uživatele: K přihlášení do systému edookit musíte dodat třídnímu učiteli nebo správci ICT svou e-mailovou adresu. Na ni vám budou systémem vygenerovány přístupové údaje. Pokud se prostřednictvím těchto údajů do 2 měsíců nepřihlásíte, stanou se neaktuálními (ochrana údajů) a musíte si o ně zažádat znovu.
Nevíte, jak se přihlásit? Máte dotaz, jak systém funguje?
Technická podpora systému:
Elektronický systém Edookit používáme od 2. 12. 2016 (dříve jsme měli systém Bakaláři) za účelem školní administrativy, komunikace a e-learningu na základě Smlouvy o poskytování služeb v oblasti informačních technologií a zpracování osobních údajů.
Elektronický systém školy a emailovou komunikaci neřeší samostatná směrnice, ale přímo školní řád.
Smlouvu včetně dodatku uzavřel statutární orgán školy (samostatného právního subjektu), a tím je ředitel školy.
Uzavírání smluv podléhá kontrole zřizovatele školy.